بوش و همسرش به پای صندوق رای رفتند

در رای‌گیری غیابی برای ریاست جمهوری بعدی آمریکا؛ 
بوش و همسرش به پای صندوق رای رفتند 

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور آمریکا و همسرش امروز در رای‌گیری غیابی و پیش از موعد ، رای خود را برای انتخاب رئیس جمهور بعدی این کشور از میان نامزدهای دو حزب اصلی به صندوق انداختند.  


به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، "جرج دبلیو بوش" رئیس جمهور آمریکا و "لورا بوش" همسر وی امروز جمعه با شرکت در رای‌گیری پیش از موعد، آراء غیابی خود به نفع رئیس جمهوری بعدی این کشور را به صندوق انداختند. 
"دانا پرینو" سخنگوی کاخ سفید در این باره اظهار کرد بوش و همسرش رئیس جمهوری بعدی آمریکا که در انتخابات سراسری 4 نوامبر ریاست جمهوری به این سمت برگزیده می‌شوند را از هم اکنون انتخاب کردند. 
براساس اظهارات پرینو بوش و همسرش در پروسه رای‌گیری اولیه انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند. 
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای کوتاه، که به دست خبرنگاران رسید اظهار کرد که این آراء تا اواخر امروز( تا ساعاتی بعد به وقت محلی) به تگزاس ارسال خواهد شد. 
وی افزود که این دو در صددند تا در شب انتخابات ریاست جمهوری در کاخ سفید حضور داشته باشند. 
پرینو افزود این دو همچنین اظهار کرده‌اند که امیدوارند "جان مک‌کین" نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه بتواند "باراک اوباما" نامزد دموکراتهای آمریکا را شکست دهد و به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا برگزیده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد