استعفای من به مصلحت نظام نیست

وزیر کشور:استعفای من به مصلحت نظام نیست
جام جم آنلاین: علی کردان وزیر کشور در دیدار با سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای من به مصلحت نظام نیست.


به گزارش فارس، وزیر کشور بعد‌ازظهر امروز سه‌شنبه با محمد حسن ابوترابی فرد سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی دیدار کرد که در این جلسه بحث استیضاح وی مطرح ‌شد.

در این دیدار ابوترابی نظر قطعی فراکسیون اصولگرایان برای استیضاح وی را اعلام کرد و به کردان ‌پیشنهاد داد تا خود پیش از استیضاح مجلس، استعفا دهد.

کردان نیز گفت: احساس می‌کنم استعفای من به مصلحت نظام نیست لذا استعفا نخواهم داد.

شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته خود موضوع استیضاح کردان را بررسی کرد و اعضای این فراکسیون به استیضاح وی در صحن علنی مجلس رای مثبت دادند.

سه شنبه هفته آینده طرح استیضاح کردان در صحن مجلس بررسی خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد