سفرهای استانی مسؤولیت دولت برای صیانت ازحقوق مردم را مضاعف می کن

  رییس جمهور در جلسه استانی دولت در گیلان: 
سفرهای استانی مسؤولیت دولت برای صیانت ازحقوق مردم را مضاعف می کند 

رییس جمهور با قدردانی از استقبال پرشور مردم استان گیلان از خادمان ملت گفت:آنها پاسخ همه را دادند و آنچنان عظمتی خلق کردند که خدمتگزاران باید این حضور پرحماسه و بی‌بدیل مردم را در پیشرفت آرمان‌ها استفاده کنند.  

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دکتر "محمود احمدی‌نژاد" عصر امروز (پنج‌شنبه) در آغاز جلسه استانی هیأت دولت در استان گیلان، خدمات مردم این دیار را به اسلام، ایران و انقلاب بی‌نظیر دانست و اظهار داشت: استان گیلان مانند شجره طیبه است که اصل آن در زمین و شاخ و برگش در آسمان است. 
رییس‌ جمهور استان گیلان را ذخیره پایان‌ناپذیر فرهنگ و ادب و معنویت ایران عزیز دانست و گفت: مردم گیلان در طول بیش از 11 قرن همواره پرچمدار صیانت از حریم فرهنگ ولایت و قافله‌سالار نشر اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) بودند. 
وی با بیان اینکه دیار گیلان در هر دوره برکاتی برای اندیشه دینی به بار آورده است، تأکید کرد: علمای عامل و الگو و فقهای بزرگ و به تبع آن مردمان پاک و صبور و هوشمند حاصل قرن‌ها مجاهدت مردم این دیار است. 
دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه بی‌آلایش‌‌ترین مردم در گیلان هستند، یادآور شد: مردم گیلان بسیار صمیمی، صادق، پرنشاط، پرکار و کم‌توقع هستند و خدا را به واسطه داشتن چنین مردمی و توفیق خدمت به آنها را سپاسگزاریم. 
رییس‌جمهور با قدردانی از استقبال پرشور مردم استان گیلان از خادمان ملت، گفت: آنچه که دیروز مردم گیلان و رشت در حضور حماسی و پرشور خود در استقبال از رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت آفریده اند، اگر بگوییم اقیانوس انسان‌های پاک، اغراق نیست، چرا که اقیانوس مواج انسانی تازه ابعادی از این حرکت مردمی بود. 
وی افزود: آنها پاسخ همه را دادند و آنچنان عظمتی خلق کردند که همه ما خدمتگزاران باید این حضور پرحماسه و بی‌بدیل مردم را در پیشرفت آرمان‌ها استفاده کنیم. 
دکتر احمدی‌نژاد اضافه کرد: مردم فرصت برخورد با مفاسد، ایستادگی و سینه به سینه شدن با قلدرهای جهانی و خدمتگزاری را با حضور حماسی خود به خادمان ملت نشان می‌دهند و ما این را تجلی اراده خدا برای تحقق آرمان‌های الهی می‌دانیم. 
وی در ادامه از همه اقشار مردم استان گیلان از جمله علما، کشاورزان، کسبه، کارگران، فرهنگیان، دانشجویان و به‌ویژه جوانان که صحنه گردان اصلی حضور در عرصه‌های حساس و تأثیرگذار هستند ،تشکر و قدردانی کرد و گفت: ما به وجود این مردم افتخار می‌کنیم ؛چرا که احساس مسؤولیت ما برای صیانت از حقوق مردم مضاعف می‌شود. 

رییس‌جمهور همچنین تجربیات مبارزات مردم گیلان را در مقابل انگلیس‌ها، روس‌ها، کمونیست‌ها و استبداد و دیکتاتوری را نشانه‌ای از مجاهدت، ایستادگی و هوشیاری مردم این دیار دانست و گفت: مردم گیلان مردم ایمانی، آرمانی، مستحکم ، ریشه‌دار و ماندگار هستند.

منبع:ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد