80 تولیدکننده غذایی در جشنواره " غذا و تندرستی"

 

بیش از 80 تولیدکننده غذای داخلی و خارجی در بخش های هفت گانه دومین جشنواره بین المللی غذا و تندرستی حضور دارند.
  



واحد مرکزی خبر: 68 غرفه با حضور 30 تولیدکننده محصولات غذایی داخلی در این جشنواره سه روزه که تا 26 مهر در تهران برگزار می شود وجود دارد.

شاخصه انتخاب این تولیدکنندگان، تناسب محصولاتشان با معیارهای تندرستی و سلامتی است. 

در این غرفه ها ، شاهد حضور محصولاتی چون نوشابه بدون قند و یا محصولات غذایی غنی شده و گیاهی هستیم. ( این محصولات باید با تخفیف 20 درصد زیر قیمت تعیین شده به فروش برسد)

همچنین نمایندگان 10 استان در غرفه های ده گانه دیگری حضور دارند که پس از اعلام فراخوان جشنواره برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده بودند.

این استانها عبارتند از گیلان، مازندران، خوزستان، هرمزگان، تهران، یزد، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان و گلستان، که به طور مکاتبه ای برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند. در این غرفه ها با آموزش پخت غذاهای محلی، این غذاها به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

چند کشور خارجی (فیلیپین، کویت، مراکش و مجموعه شش کشور از آمریکای لاتین) نیز در این جشنواره حضور دارند که از طریق ارتباط با سفارت خانه ها و انجمن های دوستی ایران با این کشورها به شکل مکاتبه ای دعوت شده اند. در این غرفه ها نیز شاهد ارائه غذاهای محلی این کشورها و فروش آن خواهیم بود.

دومین جشنواره بین المللی غذا و تندرستی به همت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری یک موسسه فرهنگی هنری از 24 تا 26 مهر در پارک ملت تهران برگزار می شود.
منبع:واحد مرکزی خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد