آیین نامه اجرای قانون خدمات کشوری برای شاغلان دردست تهیه است

آیین نامه اجرای قانون خدمات کشوری برای شاغلان دردست تهیه است 
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری درخصوص زمان اجرای قانون خدمات کشوری در مورد شاغلان گفت : آیین نامه های اجرایی این قانون در حال تهیه است .  

"رحیم ممبینی " روز جمعه درگفت و گو اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه تا زمانی که این آیین نامه ها بطور کامل تهیه و تدوین نشود ، نمی توانیم بار مالی واقعی اجرای این قانون را پیش بینی کنیم، گفت : مذاکرات خوبی بین دولت و مجلس شورای اسلامی در این خصوص انجام شده و جلسات مشترکی برای تسریع در اجرای این قانون برگزار شده است . 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی ابهامات در قانون مذکور وجود دارد که ضروری است بر طرف شوند و این موارد شفاف گردند، تاکید کرد: بدون تردید اگر این کار انجام شود ، زمینه تحقق این قانون درمورد کارکنان شاغل دستگاه ها نیز فراهم خواهد شد . 
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی با ذکر این نکته که قانون خدمات کشوری برای بازنشستگان در سال جاری اجرا می شود و اعداد و ارقام اجرای این قانون برای ما روشن شده است، گفت: برای اجرای این قانون به صورت پرداخت نقد در شش ماهه دوم سال جاری حدود 1600میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم . 
ممبینی ادامه داد: برای اجرای این قانون در سال 88 نیز به رقمی نزدیک به 4100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این رقم در بودجه سالانه رقم قابل توجهی است . 
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار اقتصادی ایرنا مبنی بر اعلام موجودی حساب ذخیره ارزی و اینکه گفته می شود برداشت دولت از این حساب زیاد بوده است، گفت: به طور قطع و یقین می گویم در حال حاضر وضعیت موجودی حساب ذخیره ارزی ما نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، بهتر است .
منبع:ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد